Pitanja i odgovori
Novac nije izdan, a moj račun je terećen. Kako mogu dobiti svoj novac natrag?
Moja kartica je zadržana u bankomatu. Želim je nazad ... možete li mi ju vratiti?
Kada se kartica zadrži, to je obično zbog zahtjeva banke izdavatelja ili zbog pogreške vlasnika kartice (npr. vlasnik kartice nije uzeo karticu u dopuštenom vremenskom roku i kartica je zadržana iz sigurnosnih razloga). Nažalost, Euronet ne može vratiti zadržane kartice vlasniku kartice jer nas obvezuju pravila izdavatelja kartica i međunarodnih kartičnih organizacija, koje određuje postupke zadržavanja / uništavanja kartice. Molimo odmah kontaktirajte službu za korisnike Euroneta kao i svoju banku kako biste dobili daljnje upute.
Tko je odgovoran ako bankomat ne radi?
Euronet. Ako postoji problem s bankomatom, odmah se obratite Euronet servisnom timu i oni će poduzeti potrebne radnje za popravak bankomata u najkraćem mogućem roku. Broj Euronet servisa je 0800 68 68 68.
Koji je maksimalni limit podizanja gotovine na dnevnoj bazi?
Ograničenje iznosa za dnevno podizanje gotovine ili broj dnevnih transakcija na bankomatima i POS uređajima nameće banka, a ne Euronet. Može se razlikovati ovisno o podrijetlu i vrsti kartice. Izdavatelj kartica moći će vam dati više detalja o ovome.
Koju vrstu kartica prihvaća Euronet bankomat?
Euronet prihvaća sljedeće marke kartica: sve VISA kartice uključujući VPay, PLUS, Electron, sve MasterCard kartice uključujući Maestro i Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed i AMEX.